Klachten

Klachten vinden wij erg belangrijk en pakken we daarom ook serieus op. We vragen je echter eerst om na te denken of je klacht niet thuis hoort op de suggestie pagina. Ook wij zijn constant bezig met onszelf te ontwikkelen, we zijn daarom ook dol op feedback. Zelfs als deze niet zo positief is.

Je kunt hoe dan ook direct hieronder het formulier gebruiken om een klacht in te dienen:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@flufshop.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.flufshop.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.2/10 gebaseerd op 1034 reviews.